Over LAS Linda’s Administratieve Service

Hallo ondernemer,
Wat leuk dat je meer over mij wilt weten!
Sinds 1 januari 2021 is LAS Linda’s Administratieve Service een feit en mag ik mezelf met trots de eigenaresse noemen van mijn eigen onderneming. Inmiddels heb ik al meerdere ondernemers mogen helpen en ondersteunen bij het uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.
Daarnaast hecht ik veel waarde aan het continu blijven ontwikkelen en verbeteren van mijn kennis. Daarom volg ik met regelmaat cursussen en opleidingen om mijn kennis up-to-date te houden en te vergroten.
Wat daaraan vooraf ging lees je hieronder…
Na mijn afgeronde studie aan de Hotelschool als Horeca Ondernemer Manager, waar mijn aandacht al vooral getrokken werd door de vakken bedrijfsadministratie en economie ben ik via het uitzendbureau terecht gekomen bij een groot transportbedrijf waar ik bijna 15 jaar als accountmanager heb gewerkt.
Naast mijn vaste baan ben ik toen vanaf 2006 gestart met de volledige (ook financiële) administratie voor het bedrijf van mijn man. Door het doen van deze werkzaamheden is het zaadje eigenlijk geplant. De jaarlijks terugkerende gesprekken bij de account en het bespreken van de jaarcijfers maakten mij nieuwsgierig naar meer. Met meer bedoel ik dan naar de wetten en regelgeving omtrent de Belastingdienst, maar ook voor het voeren van de administratie en de boekhouding die daarbij komt kijken. Wat door velen gezien wordt als een ‘last’ die komt kijken bij het ondernemen, is dat nu juist hetgeen waar mijn hart sneller van gaat kloppen.
Eind 2020 heb ik de knoop doorgehakt, diende mijn ontslag in en zei mijn vaste baan als accountmanager op.
Eindelijk durfde ik het aan en koos letterlijk en figuurlijk voor mezelf en dat kan ik iedereen aanraden.